Desktop Background .

Hiii :) Selamat malam korangg . Korang ape khabar ? Sehat taa ? Hurmm , tonight aku na tunjuk something kat korangg . Budak yang ade dalam pict nie memang bermakne untuk akuu . Die pelengkap hidup akuu . Mungkin kalo die tak hadir dalam hidup akuu , aku mesty terus jady maenan lelaki . Aku nie memang senang cair ngan ayat lakyy . Macam aku cair ngan ayat budak niee . Tapi aku rasee , die yang terbaek untuk akuu . Aku sayangkan die . Sape amek die daripade akuu , aku saman budak tue , termasuk lha ngan die sekalii :) Aku kejam ? Yaaa , memang punnn . Korang baru tahu ek aku kejamm :) Hahakkk , ketinggalan zaman lha korang niee . Kalo die yang tinggalkan aku , mungkin kiteorang takde jodoh . Hurmm , harap harap kiteorang kekal lame , aku na jady yang halal buad die . 


Nampak tak budak kat atas tuee . Die hak milik akuu , ingat tueee ! Sape amek diee , aku sepak budak tue 100 kalii :) Kcunn , aku jahatt :)

No comments:

Post a Comment