Superman :)

Aku mulakan hidup baru aku dengan beruang gila tu <3 Dari aku tak habis-habis nak menangis pasal ex aku tu lebih baik jugakkan kalau ada orang lain jaga hati aku :') Kay, seriously lepas aku couple dengan beruang tu aku boleh lupakan Ex aku tu slow-slow. Dia tak handsome, tapi pada aku dia awesome sebab dia boleh jadi Superman aku :*

Taksuka dapat tahu aku dengan beruang tu? Tu kau punya pasal -.- Yang penting aku sayang dia, hope dia boleh sayang and cintakan aku dengan ikhlas <3 Pada aku dia comel bila dia gelak, paling best dia satu kepala dengan aku, kira dia dengan aku boleh jadi Setangg Gilakk lew :D Haha, sumpah cinta kau!

Siapa kenal doh beruang aku tu? Mesti dia tahu sekali perangai beruang gila tu. Hewhew. Aku ada dia, kau ada? Kay paham takda and please tak rela berkongsi bila dapat tahu kau ada dia jugak buddies :') Kena game lagi? Wohohoho, harap tak lah weh kalini. Sumpah benci kalau macam tu :/ Please doakan aku doh kekal dengan dia :')

Korang ada Kasih sayang jugakkan? Hope kekal and aku akan doakan tu ;'* Tapi kalau selalu dengarlah kan, mesti orang nak cakap, kecik-kecik belajar dulu. Takyah sibuk nak menggatal --' Tapi betul jugak, tak salah lah rasanya kalau bercinta sambil belajar asalkan dapat bahagikan masa untuk semua tu. Macam aku, kecik-kecik lagi dah pandai bercintun ni :) mwehewhew . kat bawah nie superman aku . kbye :)



No comments:

Post a Comment