Cinta sempurna .

Assalamualaikum :'D


Hmm , taktahu nak cerita apa hari ini . Rasanya dah lama aku tak update blog. Rasa rindu pun ada :') Tapi keadaan tak mengizinkan. Aku leka dengan twitter dan jugak facebook. Sehinggakan aku lalai dengan blog yang aku sanjung selama 2 tahun ni. k , meh aku cerita something. korang baca k :D


Watak dia dalam hidup aku cuma sekadar kawan. Tidak lebih dan tidak kurang . Tapi orang sekeliling tak pernah anggap benda tu. Mereka anggap kita orang ni sepasang kekasih --' aku terima , dan aku hargai . Hari ini , kami sama seperti dulu. Masih lagi berkawan cuma tak rapat . Dia banyak tahu pasal aku , dan aku juga banyak tahu pasal dia . Senang cerita , kami kawan yang tak dapat dipisahkan dan kami belajar dari hubungan yang telah hancur dulu :') Dia baik , dan itu yang aku suka. Walaupun ramai yang benci dia , tak suka dia . Tapi aku kenal siapa dia. Dia buat aku jadi manusia yang faham erti persahabatan. 


Selang beberapa hari, dia menukar relationship status nya dari SINGLE ke IN A RELATIONSHIP . Dengan perempuan mana aku tak kenal. Lagipun bukan urusan aku nak ambil tahu setiap langkah urusan dia. Aku tak cemburu , malah aku bahagia kalau dia bahagia . Dia tak berhenti bertanya siapa lelaki yang bakal mengganti tempatnya dalam hati aku ? Aku hanya mampu ketawa . Aku bukan perempuan yang tamak dengan boyfriend. Tapi macam yang dia kata , satu hari nanti akan ada orang yang tawan hati aku semula . Dan aku percaya .


Hingga keharini , aku masih sahabat dia . Walau tak semesra dulu , tapi aku tetap doakan dia bahagia walau dengan siapa dia berada . Dan hari ni , aku jatuh cinta lagi . Bukan dengan dia , tapi dengan persahabatan yang kami bina . 


p/s : kawan dulu baru bercinta , itu namanya cinta yang direka sempurna :D kbye , 

No comments:

Post a Comment