Teringat kat die :(

Hi korangg , sorry lha dah lame tak update blog . Dah berhabuk pungg blog niee :) Arinie baru aku ade mase sikit , hurmm . Korang koranggg , aku rindu dekat ex aku . Name die Ahmad Danial Bin Shaiful Zahari . Teringat mase first date ngan die . Aku ekot family die pergi bercuti dekat PD . Sumpah best giler mase tuee . 24 jam date ngan die . Naseb baek parent die spoting . Langsung tak mara kiteorang date , dah lha aku gelak macam pontianak , malam malam lepak ngan die sampai pukul 3 pagi , gelak macam pontianak kat balkoni . Hurm , tapi mungkin aku ngan die takde jodoh . Hubungan kiteorang tahan 3 bulan je . Lepastu die mintak break , alasan die sebab dah boring ngan akuu . Kay takpe :) Janji kau bahagia , aku pungg bahagia jugak . Tapi aku nak kau tahuu , sampai sekarang aku tak lupekan kau lagi , pict kite sesame aku maseh simpan . Aku harap kau pungg macam tue jugakk . Bye .



No comments:

Post a Comment